سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

رژ لب بنفش؟ برای پاییز؟ شما بقیه را می دانید

نوشته شده توسط ASHLEY REBECCA به روز و اکتبر 16 ، 2019

هنگام انتخاب رنگ رژ لب ، دیجی کالا لوازم آرایشی

 

 بنفش تیره معمولاً اولین سایه ای نیست که به ذهن می آید - اما این رنگ پر جنب و جوش در واقع یکی از سایه های کاملاً تمیز جهانی است. با تغییر و تحولات بسیار زیاد ، سایه و فرمول وجود دارد که از همه تعریف می کند. و در حالی که ممکن است دستیابی به خرچنگ ها و بورگوندها پس از افت دما بسیار راحت باشد ، شما خود را به عنوان یک عاشق زیبایی مدیون هستید که چیز جدیدی را امتحان کنید. از لکه های توت سیاه گرفته تا مات های مات و لیپ های آلو ، برای راهنمایی ما در بیرون کشیدن یک گل بنفش حرکت کنید.

 

 

تن های تیره پوست

ملکه لب

رژلب رژ لب ملکه بیه نویر رژلب در "posered sheer" 40 دلار

فروشگاه

 

این سایه رژ لب سیاه عمیق با رنگ های تیره پوست زرق و برق دار به نظر می رسد ، و فرمول قابل ساخت به شما امکان می دهد تا مبلغ پرداختی خود را سفارشی کنید. آنرا برای شستشوی لکه های بنفش روی آن بکشید یا برای غلظت بالای رنگ ، دو لایه را به لب ها اضافه کنید. جایزه: روغنهای طبیعی و ویتامین E تغذیه نمی کنند و لبها را در برابر افت دما محافظت می کنند.

 

لوازم آرایشی

 

خرید لوازم آرایشی

 

 

لوازم آرایشی مک

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی و بهداشتی

 

محصولات آرایشی

 

آرایش

 

لیست لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی به انگلیسی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

لوازم آرایشی مک

 

 

لوازم ارایشی مارک

 

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

NARS

رژ لب جادوگر NARS با قیمت 34 دلار

فروشگاه

 

فروشگاه لوازم آرایشی

 

این آلو غنی التماس می کند که ظاهر زیبایی پاییز شما را بالا ببرد. فرمول با کمی انتقال و حداکثر رنگ به انتهای خامه ای و پر جنب و جوش خشک می شود. از آنجایی که این سایه بسیار رنگی است ، می خواهید از لاینر لب در همان سایه استفاده کنید تا از خونریزی رنگ جلوگیری شود. (این همچنین یک روش عالی برای مشخص کردن محل استفاده از رژ لب قبل از باز شدن گلوله است.) به یک پیشنهاد لیپلینر نیاز دارید؟ ما شما را گرفتیم ، این یک مسابقه عالی است.

 

 

پوسیدگی شهری

رژ لب مایع Urban Decay Vice در باج خواهی 18 دلار 9 دلار

فروشگاه

 

با فرمول ضد آب و ضد لک ، این رژ لب مات از Urban Decay تمام روز بدون پوشیدن ادامه خواهد داشت. این که آیا شما یک رویداد خاص برای رفتن ، یک روز کاری طولانی پیش رو دارید یا به حداکثر پوشش نیاز دارید ، این رژ لب مطمئناً قرار خواهد گرفت. بگذارید لبهای شما با جفت کردن حداقل آرایش چشم ، در کانون توجه قرار گیرد و یا آستری را با آستری بالدار و ریمل مژه و ابرو بخورید.

 

 

تن پوست متوسط

جرم آهک

رژلب مات مایع مخملی مخملی در رسوایی 20 دلار 14 دلار

فروشگاه

 

ما عاشق درام (به هر حال زیبایی است). این فرمول رژیمی با تزریق وانیل فرانسوی به همان اندازه شیرین و خوش رنگ به نظر می رسد که روی لب های شما به نظر می رسد. سطح مخملی مخملی ، لب ها را فوق العاده ابریشمی می کند ، در حالی که اپلیکاتور پا doe باعث می شود تا کاربرد نسبی دقیقی داشته باشد. هشدار: این فرمول به معنای تجارت است. برای از بین بردن آب میسلار استفاده کنید.

 

شارلوت تیلبری

رژلب شارلوت تیلبری مات انقلاب در گلستونبری 34 دلار

فروشگاه

این بنفش کلاسیک دارای کراواتی لطیف و فرمول است که می توانید به دو روش انعطاف پذیر باشید: برای داشتن ظاهری شفاف ، رنگ را به آرامی آغشته کرده و برای درخشش با براق لب کاملاً مخلوط کنید. برای داشتن ظاهری مات ، حداقل دو ضربه تند وشدید زدن بکارید و رنگ دلپذیری را همانطور که می بینید تماشا کنید. اگر این لگد شماست از لبه لب استفاده کنید ، اما نوک زاویه دار مربع موجود در این رژ لب شکل یک قلم مو را تقلید می کند ، و کنترل و دقت بیشتری را در مورد کمان کوپید خود به شما می دهد.

 

لانکوم

Lancôme L"Absolu Rouge رژ لب درام مات در وسوسه بنفش 32 دلار

فروشگاه

مشکل مات ها این است که آنها می توانند خشک و بی مزه باشند ، اما این سرخ مات چیزی نیست. نام سایه "وسوسه بنفش" مطابق انتظار شما زنده می ماند که وسوسه می شوید هر جا که می خواهید این رنگ را بپوشید. فرمول صاف و خامه ای آن باعث شده تا کاربرد بی عیب و نقصی داشته باشد ، در حالی که این رنگ ما را به یاد یک مخمل بنفش روی یک تخت سلطنتی می اندازد.

 

نیش زیبایی

Bite Beauty Amuse Bouche رژ لب در جم $ 26 $ 13

فروشگاه

لبهای لخت مانند نان تست بدون مربا است - نه خوب. این سایه الهام گرفته از توت سیاه با رایحه ای پر جنب و جوش مرکبات تهیه شده از میوه های تازه تازه فرموله شده است. این رژ لب بنفش مناسب برای بالا بردن خلق و خوی شما در هر ساعت از شبانه روز (یا شب) است و با رنگدانه های سه تایی برای اشباع جدی ساخته شده است. لب ها کمی خشک هستند؟ به این ماسک رژ لب Agite Beauty Agave Beauty Agave ، این رنگ بنفش را ببخشید — به زنده کردن لبهای چسبیده با ترکیباتی مانند لانولین و آگاو آلی برای یک بوم رژ لب صاف کمک می کند.

 

تن پوست منصفانه

مک

رژ لب ساتن MAC در سایبر 19 دلار

فروشگاه

این رژ لب از سایه ای "بنفش مایل به بنفش" توصیف شده است ، این رژ لب از MAC Cosmetics دارای فرمول خامه ای است که به انتهای ساتن می رسد. می خواهید قبل از خرید آن را امتحان کنید؟ این ویژگی در وب سایت MAC به شما امکان می دهد تا عکسی از خود بارگذاری کنید و قبل از افزودن به سبد خرید ، عملاً بر روی سایه امتحان کنید.

 

Revlon

رژلب فوق العاده درخشان Revlon در Va Va بنفش 3 دلار

فروشگاه

مشهور به عنوان یکی از نمادهای برجسته رژلب ، رژ لب فوق العاده درخشان Revlon در سایه Va Va Violet باعث می شود رنگ و فرم کاملی در فرمول بی وزنی داشته باشید. این فرمول رژیمی فرقه کلاسیک مانند کره صاف و فقط 3 دلار است ، بنابراین به معنای واقعی کلمه صفر وجود ندارد که آن را امتحان کنید.

 

مرطوب و وحشی

رنگ مرطوب و وحشی MegaLas رژ لب در Vamp It Up 3 دلار

فروشگاه

عصاره های طبیعی گیاهان دریایی ، ویتامین های A و E و کوآنزیم Q10 تنها تعداد کمی از ترکیبات موجود در این فرمول خاص هستند که نوید بخشیدن به آن احساس آرامش مانند کوسن را به لب پس از اعمال می دهند. پوشیدن یک