سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

برای شناخت این که بهترین مارک طبیعی مراقبت از پوست چیست ، باید به سراغ قطعات محصولات آرایشی و مراقبت از برندهای مختلف بروید. آن دسته از محصولات که از مواد گیاهی و طبیعی بیشتر در فرمولاسیون خود استفاده کرده اند ، اثربخشی به مراتب بهتری داشته اند و کمترین عوارض و آسیب را به پوست ایجاد رسانده اند.

 

به طور نمونه استفاده از آنتیاکسیدان در ترکیب محصولات بهداشتی و آرایشی ، یکی از نکات مثبتی است که شما به خرید ، ترغیب خواهید کرد. این مواد در محصولات آرایشی دکتر عبیدی چون کرم آرایشی میراکل ، محصولات آرایشی و مراقبت از پوست سینره و نمونه های مشابه ، دیده می شود.خرید اینترنتی وسایل بهداشتی

 

 

خرید محصولات ارگانیک

برای خرید لوازم آرایش گیاهی ، توجه داشته باشید که نگهدارنده های شیمیایی در این محصولات وجود داشته و باید در مراقبت و نگهداری کار به دور از گرما و نور خورشید ، در جای خشک و خنک دقت بورزید.

لوازم آرایش گیاهی مخصوص بارداری

با توجه به حساسیت های دوران بارداری ، باید به نسبت نسبت به استفاده از لوازم آرایشی در این مدت 9 ماهه ، دقت لازم را به خرج داد. به ویژه لوازم آرایشی چون رژیم لب که به طور مستقیم حین غذا خوردن و حتی رفتارهای روزمره ، به دهان و بدن وارد شده ، از بالاتری واقع است. به یاد داشته باشید که فرو بردن سرب موجود در رژ لبهای معمولی ، آسیبهای جبرانناپذیری به جنین وارد شده است که در حالتهای پیشرفته به آسیبهای مغزی منتهی خواهد شد.

 

از این روی تصویر که مایل به استفاده از مواد آرایشی در دوران بارداری هستید ، حتماً باید به سراغ لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی دوران بارداری از برندهای معتبر چون برند دکتر عبیدی ، برند گیاهی اوریفلیم و ظاهر رفتید بروید. همین موضوع در خصوص رنگ مو نیز صدق را امتحان کنید و هرگز در دوران بارداری از رنگ موهای شیمیایی استفاده کنید. این موضوع بر ضرری است که برای جنین داشته باشید ، سلامت موهای شما نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

 

تارهای مو در دوران بارداری نازک شده و قدرت کمتری در محصولات شیمیایی داشت. از این روی استفاده از رنگ موهای شیمیایی در دوران بارداری ، زمینه آسیب شدید به موها را خواهد کرد و نیازمند دقت و توجه بیشتر خواهد بود.

 

از چه گیاهانی در مواد آرایشی استفاده کنید؟

از جمله گیاهان که در مواد آرایشی ارگانیک از استفاده استفاده کنید ، به گیاه اسطوخودوس ، آلوئه ورا ، کالندولا ، جوجوبا ، روغن درخت چای ، گل رز ، رزماری ، بابونه ، ریحان ، شمعدانی ، روغن گل گاو زبان ، روغن سنجد دریایی ، انبه ، روغن نارگیل ، عصاره شیرین بیان ، اسفرزه ، روغن بادام ، خرما ، حنا و… اشاره کرد.

 

سوالات رایج

بهترین کرم ارگانیک صورت چیست؟

بهترین کرم ارگانیک صورت شامل چند محصول مختلف است. بسته به این که پوست شما چرب یا خشک ، مختلط یا نرمال باشد ، باید محصولات متفاوتی را انتخاب کنید. یکی از پرفروشهایترین کرمهای ارگانیک صورت ، کرم پودر این لی و کرم میراکل دکتر عبیدی است که با فرمولاسیون گیاهی و ارگانیک ، به استانداردهای جهانی محصولات ارگانیک دست یافته است.

در ترکیب این کرم از هیچ گونه نگهبانی سنتتیک استفاده نشده و پایه فرمولاسیون آن را عصاره آلوئهورا ارگانیک تشکیل داده است. همینطور در کنار آن 20 عصاره ارگانیک دیگر نیز در فرمولاسیون حضور دارند. این کرم خاصیت جوانسازی را داشته و به تقویت پوست و بازگرداندن زیبایی آن کمک زیادی کرده است.

 

خرید انواع کرم پودر گیاهی

سخن پایانی

در بالا نگاه به محصولات آرایشی ارگانیک و ضرورت تغییر دادن چیزی با لوازم آرایشی شیمیایی انداختیم. شما تا چه اندازه از محصولات آرایشی گیاهی و ارگانیک استفاده می کنید و چقدر این موضوع در سلامت پوستتان موثر بوده است؟ تجربیات و نظرات خود را در این زمینه را با ما و سایر کاربران وبلاگ داروپلاس در میان بگذارید.

لوازم بهداشتی

 

لوازم بهداشتی زنانه

 

لوازم بهداشتی مردانه

 

لیست لوازم بهداشتی

 

وسایل بهداشتی

 

فروشگاه لوازم بهداشتی

 

خرید لوازم بهداشتی

 

لیست لوازم بهداشتی مردانه

 

وسایل بهداشتی مردانه

 

 

فروش عمده لوازم بهداشتی

 

لیست لوازم بهداشتی زنانه

 

پک لوازم بهداشتی مردانه

 

قیمت ست لوازم بهداشتی مردانه

 

خرید اینترنتی لوازم بهداشتی

 

فروش لوازم بهداشتی

 

ست آرایشی بهداشتی مردانه

 

سایت لوازم بهداشتی

 

کیف لوازم بهداشتی مردانه

 

محصولات بهداشتی مردانه

 

خرید اینترنتی محصولات بهداشتی

 

خرید اینترنتی وسایل بهداشتی

 

سایت فروش لوازم بهداشتی

 

سایت خرید لوازم بهداشتی

 

خرید عمده محصولات بهداشتی